czwartek, 9 sierpnia 2007

Na sam początek. . .




Mam na imię Marlena... ^^ <---- Zaczęłam tak jak wszyscy, a jednak chce, żeby to był trochę wyjatkowy blog... ( i tak juz jest wyjatkowy, ponieważ JA go stworzyłam) :) hehe! A nteraz tak bardziej na powaznie! Mam 17 lat, urodziłam się 21.10.1990 roku! W sumie te 17 lat to jeszcze nie skończone, ale już mogę tak mówić!

Gdzie sie uczę..?
W słubickim LO.

Moje zainteresowania..?
Hmm.. Lubię malować paznokcie, nie tylko sobie! ! ! I musze powiedzieć, że całkiem, całkiem mi to wychodzi! ^^ UWIELBIAM DŁUUUUUGIE SPACERY!
O! :)


Rodzeństwo..? Tak, mam jedną siostrę- ma na imię Madzia, jest o rok starsza. (w tym roku pisze maturę) ^^ UuUuuUu...!

Zwierzaki..?
Tak, psiak - Fifi, oraz kot (bezimienny) ^^..


Hmm.. Jeszcze z pewnoscią uzupełnię tą notkę! ^^



Brak komentarzy: