środa, 22 sierpnia 2007

Kurde... ,,",,",,",,",,"


Po co mówić komus, ze sie kogoś "kocha" skoro i tak nikt nie liczy sie ztym słowem...? Nie bardzo rozumiem po co ktoś stale powtarza te słowo...? Z racji czego? Nudy...? :( Ostatnio bardzo duzo myslałam... Zastanawiałam sie nad wszystkim... Nad sensem tego słowa najbardziej! ;| I co stwierdziłam..?

* JA CHYBA NIE JESTEM STWORZONA NO TWORZENIA ZWIAZKU... ZA BARDZO SIE STARAM, A WTEDY WSZYSTKO SIE PSUJE... (NAWET TO CO SIE NIE ZACZEłO) ... ;(


Może to nie dla mnie...?

W około nawet dla mojej myszki (Madziulki) sie nie układa! Dla Asi tak samo nie! Ja nie wiem juz jak to rozumieć... Przeciez to nie może byc kwestia naszych wygladów, bo te akurat sa nienaganne... ^^ (żarcik) :P ^^

I jak tu nie twierdzic, że faceci to świnie...? Sami sie o to proszą...
:( :( :( :(




Gdzie Ci mężczyźni...? ... ""

Brak komentarzy: